Is uw website winstgevend, of gewoon aanwezig?

Dit is misschien een hele gemene vraag, maar wees eens kritisch. Wat is het doel van uw website? Draagt uw website bij aan uw winst? Of kost uw website alleen maar geld? Voor 80% van ondernemers is hun website niet meer dan een digitale weergave van hun visitekaartje, wat kun je er aan doen.... veel....

Nee, ik ga u nu niet evrtellen hoe u uw website winstgevend kunt maken. Dat zou van start gaan aan de finnish zijn. Eerst moeten we hard en kritisch voor onszelf zijn. Stel uzelf deze, exacte, vraag:
"Wat verwacht ik in godsnaam van mijn website?"
Als uw antwoord: "Mijn website is een digitaal visitekaartje." is. Hoeft u niet verder te lezen. Maar begrijp wel dat een visitekaartje geen eerste contact is. Een visite kaartje is een geheugensteuntje, u heeft die persoon die uw visitekaartje heeft al eens gesproken.

Uw website zou natuurlijk ook: "Mijn eerste contact met een potentiële klant" kunnen zijn.

Is dat niet veel meer waard? Een eerste contact, een extra kanaal om met uw potentiële klanten te spreken? Maar hoe doe je dat? Dit ga ik bespreken in het Rapport dat je hier exclusief en gratis kunt krijgen. Dus laat even je naam en Email adres achter in 1 van de aanmeldboxen hiernaast en je krijgt de Gratis Rapporten "Promotie Marketing" en "Geld voor Niets" van Seth Godin in je mailbox.

Daarnaast raad ik je aan om even een kijkje te nemen op CIDRM.blogspot.com hier vindt je nog veel meer informatie om je website winstgevend te maken!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Van 4 P's (20e Eeuw) naar 4C's (21e Eeuw)

Delen we de leugen?