Ben ® jezelf, Ben ® trouw aan je format.

De kracht van een merk moet niet worden onderschat, zeker in de wereld van Promotie Marketing, is je merk alles!
Ben ® is hier een ontzettend goed voorbeeld van! Na 5 jaar van de markt geweest te zijn is Ben ® weer terug, met de zelfde reclame format. Een format die na bijna 10 jaar nog steeds spreekt en krachtig is. Zie hier de her-introductie spot:

Als je deze spot vergelijkt met de spot uit 1999? Wat valt je op?

Behalve dat de oude spot zwart-wit is. Valt mij het meeste op dat de boodschap eigenlijk de zelfde is.
De boodschap van Ben ® is ook nog steeds dezelfde. "Betaalbare Mobiele Telefonie Voor Iedereen"
Deze continuïteit betekend dat het merk ben na 5 jaar afwezigheid weer direct en herkenbaar terug is. De marketers van Ben ® hebben echt fantastisch werk gedaan. Neem er een voorbeeld aan, kijk eens naar uw eigen promotie. Is uw boodschap duidelijk, helder en gelijk? U hoeft niet dezelfde woorden te gebruiken, maar de boodschap moet gelijk zijn, door alle verschillende media heen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Is uw website winstgevend, of gewoon aanwezig?

Van 4 P's (20e Eeuw) naar 4C's (21e Eeuw)

De Televisie Adviseur Die Wel Klopte!