Ben ® jezelf, Ben ® trouw aan je format.

De kracht van een merk moet niet worden onderschat, zeker in de wereld van Promotie Marketing, is je merk alles!
Ben ® is hier een ontzettend goed voorbeeld van! Na 5 jaar van de markt geweest te zijn is Ben ® weer terug, met de zelfde reclame format. Een format die na bijna 10 jaar nog steeds spreekt en krachtig is. Zie hier de her-introductie spot:

Als je deze spot vergelijkt met de spot uit 1999? Wat valt je op?

Behalve dat de oude spot zwart-wit is. Valt mij het meeste op dat de boodschap eigenlijk de zelfde is.
De boodschap van Ben ® is ook nog steeds dezelfde. "Betaalbare Mobiele Telefonie Voor Iedereen"
Deze continuïteit betekend dat het merk ben na 5 jaar afwezigheid weer direct en herkenbaar terug is. De marketers van Ben ® hebben echt fantastisch werk gedaan. Neem er een voorbeeld aan, kijk eens naar uw eigen promotie. Is uw boodschap duidelijk, helder en gelijk? U hoeft niet dezelfde woorden te gebruiken, maar de boodschap moet gelijk zijn, door alle verschillende media heen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Van 4 P's (20e Eeuw) naar 4C's (21e Eeuw)

Delen we de leugen?