Als Je Het Niet In 160 Tekens Kunt Vertellen, Hou Dan Maar Op!

Probeer het maar eens, neem een verhaal en probeer het samen te vatten in 160 tekens. Als voorbeeld neem ik even een blogpost van HerveMaas.nl, Het moeilijkste aan ontwikkeling en vertellen is een keer goed poepen.

In Ontwikkeling en Communicatie is het belangrijk om de onzin er uit te halen. Iets relevants heeft niets extra’s nodig. Alleen wat je klant wilt kunnen/horen. (159/160)

Het is soms passen en meten, maar ik presteer het hier om de strekking van een verhaal van 2318 tekens tot 7% van de tekst terug gebracht. De boodschap is ineens heel duidelijk, snel en gemakkelijk tot je te nemen. De boodschap is al door gedrongen voor je het zelf door hebt. Om deze reden activeert Mobiele Promotie en Marketing. Het zet de ontvanger aan tot actie. Het is bijna een afstandsbediening voor mensen te noemen.

Het Activeren Van Mensen Is Wat Elke Ondernemer En Marketeer Probeert Te Bereiken, SMS Is Het Ideale Medium, Zorg Alleen Wel Voor Toestemming Van De Ontvanger. (160/160)

Toestemming is de sleutel tot succes. Bedenk je ook dat het de manier van het Internet is om waardering te tonen. Toestemming krijgen van iemand om hem te informeren is het mooiste dat kan gebeuren! Deze persoon luistert naar je, deze persoon hangt aan je lippen! Wees er zuinig op!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Van 4 P's (20e Eeuw) naar 4C's (21e Eeuw)

Delen we de leugen?