Multimedia reclame brengt de boodschap beter over, het bewijs is beschikbaar maar ik moet nog even verder zoeken.

Het persbericht is jammer genoeg meer dan 5 jaar oud, maar bewijst wel wat ik eigenlijk al wist.
Reclame via meerdere media kanalen brengt de boodschap beter dan via een enkel medium. Wat ik alleen in dit persbericht vreemd gesteld vindt is: "Maar multimedia reclame blijkt niet effectiever dan singlemedia reclame waar het gaat om het realiseren van een positievere merkattitude of koopintentie." Volgens mij zegt het ook niet dat het slechter werkt, maar ik wil dit wel zeker weten. Ik ga dus nog even wat verder graven.
Ik ga in ieder geval op zoek naar een recenter onderzoek en/of het promotieonderzoek van Majorie Dijkstra.

Meerdere media tegelijk gebruiken werkt, is the bottom line. Houdt dit in de gaten bij uw volgende promotie campagne

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Van 4 P's (20e Eeuw) naar 4C's (21e Eeuw)

Delen we de leugen?