Mobiele Promotie kan van uw klanten, u loyale klanten maken.

In de stortvloed van informatie tegenwoordig is er 1 krachtig lichtpuntje. Het SMSje is met zijn 160 tekens in veel gevallen het toonbeeld van eenvoudige communicatie. 160 tekens zijn in negen van de tien gevallen meer dan voldoende om te vertellen wat u wilt.
De meeste advertenties bevatten niet meer dan 160 tekens. Waarom wordt SMS dan niet gebruikt als promotie middel? Het antwoord is vrij gemakkelijk maar beledigend. Veel reclamemaker kunnen alleen nog maar in beelden werken. Het probleem van beelden is dat je nooit exact weet hoe en of je doelgroep de beelden juist interpreteerd. Tekst draagt informatie beter over.
Naar het gemis van communicatie in tekst is de persoonlijkheid van een SMSje een bedreiging en tevens een kans tegelijk. Als het bericht niet gewenst of relevant is, is het gewoonweg spam.
In de eerste maandelijkse nieuwbrief van PromotieMarketing.nl gaan we het hebben over Mobiele Promotie. Schrijf je dus gratis in op www.promotiemarketing.nl voor de maandelijkse nieuwsbrief en ontvang het Gratis Rapport "Promotie Marketing" als bonus.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Van 4 P's (20e Eeuw) naar 4C's (21e Eeuw)

Delen we de leugen?