Waar Promotie stopt, gaat uw Marketing verder, toch?

Dit is een vraag die u uzelf regelmatig moet stellen, ook de beste promoties falen op de deurmat. Een geweldige promotie campagne brengt bijna altijd een stroom aan verkeer die moeilijk te verwerken is, maar hoe verkoop je dat? Hoe zorg je ervoor dat klanten je begrijpen in plaats van je afschilderen als een arrogante kwal die zijn belofte niet waar maakt? Dit is echt iets waar je rekening mee moet houden voor het zover is.

Dit gaat een korte mail zijn, ik ben namelijk druk bezig aan de vierde stap, en deze kost me toch wat meer tijd dan verwacht. Maar ik wil je toch alvast eensneak preview geven van de inhoud een korte onderwerp lijst:
  • Marktonderzoek, door middel van keyword onderzoek de vraag naar uw belofte testen en de locatie van de vraag vast stellen.
  • Boodschap preparatie, hoe je goedkoop kunt testen of je daadwerkelijke boodschap aanslaat.
  • Media keuze, alle mogelijkheden wat betreft inzet van media
  • Consistentie check, spreekt voor zich
  • Respons meten.
  • Campagne draaiboek
Mijn vraag aan jou is of je nog iets mist in deze onderwerpen. Zo ja, laat het me weten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Pinkpop, Ideevorming & Je Publiek.

De Shock, Waarom Mag Ik Het Niet Zien?