Ontdek de schokkende waarheid over Promotie Marketing en hoeveel u ermee kunt verdienen!

Het gevoel van veel ondernemers is dat het promotie beleid ze alleen maar geld kost en geen resultaat biedt! De juiste Promotie Marketing laat u minimaal 200 personen persoonlijk bereiken binnen 15 seconden!

Het is schokkend maar 90% van de ondernemingen verwaarloosd promotie. Stel uzelf deze vraag eens: Hoe belangrijk is de promotie van mijn onderneming? Ik kan uw antwoord al raden, heel belangrijk. Misschien verwacht u de volgende vraag nu ook: Hoeveel tijd besteed ik er aan, als ik eerlijk tegen mezelf ben? Dit antwoord kan ik ook raden: Te weinig!

Voor ik mijn eerste verkoop kan doen moet ik eerst gevonden of bekend worden. Dus wat gebeurd er bij de start van een onderneming? Er worden gigantische hoeveelheden geld en tijd aan promotie uitgegeven. Het bedrijf loopt de eerste weken storm, maar daarna… Mensen weten waar ik ben…toch?

Nee! Klanten weten niet meer wie en waar u bent. Dat heeft u uw klanten namelijk niet verteld! Klanten hebben behoefte aan herhaling en stabiliteit.

Dit geldt dus ook met name voor promotie. Echter vele ondernemers geloven het wel maar doen het niet. Bedrijven zoals KPN, Albert Heijn, Microsoft, Google en vele anderen doen dit wel. Jaren en jaren zorgen ze er voor dat ze gezien en gehoord worden. KPN is in Nederland misschien wel het beste voorbeeld. Ze zijn aanwezig bij alles dat ook maar iets met telecommunicatie te maken heeft. Ik weet wat u denkt ik heb daar een gigantisch budget voor nodig! Nee, helemaal niet! Door goed naar uw media mogelijkheden te kijken kunt u zonder veel te veel geld uit te geven een geweldig media offensief starten waar grote bedrijven jaloers op zijn.

Door uw Promotie Marketing beleid met een gezonde combinatie van zowel oude als Nieuwe Marketing kanalen zult en u gaan ervaren hoe veel geld u heeft misgelopen in de voorgaande tijd!

(Ditmaal ziet u dit geld echter wel op uw rekening verschijnen!)

Maar wat zijn de oude en Nieuwe Marketing kanalen en hoe benut u ze goed? Om uw promotie marketing goed uit te voeren dient u deze kanalen de krachten en zwaktes te begrijpen. Als u deze begrijpt kunt u ze nog gemakkelijker in uw voordeel gebruiken. Een klein beetje onderzoek naar promotie kan u ontzettend veel geld besparen, hoeveel u per uur ook kost! Daarnaast begrijpt u ook beter wat uw reclamebureau doet of zou moeten doen!

Ik zeg expres wat uw reclamebureau zou moeten doen! De reden dat ik dit doe is omdat dit vaak niet wordt gedaan. Een goed reclamebureau zoek niet alleen uit wat u wilt, maar ook wat uw doelgroep wil! Als het er op aan komt geeft een goed reclamebureau u tegengas als uw plan niet aansluit bij wat uw doelgroep wil.

U ontvangt Gratis de aandachtspunten om uw Promotie Marketing beleid te stroomlijnen en traffic in uw onderneming gigantisch te verhogen.

Ik geef u de garantie dat dit Gratis Rapport:

  • U uw ogen zal openen voor nieuwe Promotie mogelijkheden.
  • Het u een beter besef zal geven van hoe u uw Promotie Beleid kunt stroomlijnen, met of zonder een reclamebureau.
  • U geld zult besparen op uw promotie.
  • Uw omzet zal stijgen omdat klanten u sneller zullen vinden.
  • uw sneller door uw relaties worden benaderd.
  • een betere concurrentiepositie zult verwerven.

Dit is een hele grote belofte dat weet ik, maar u krijgt nog meer! U bent tevens direct ingeschreven voor de Gratis Nieuwsbrief. In deze gratis nieuwsbrief zult u op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen, trends en kansen op het gebied van promotie.

Bent u niet overtuigd van de waarde die u hier Gratis wordt geboden? Dan is het nog interessant om toch uw Naam en E-mail adres achter te laten!

U loopt immers geen enkel risico! Het enige risico dat u loopt is dat er mogelijk een idee in u op komt. Het is gratis en vrijblijvend!

Ps. Als u zich nu inschrijft voor het Gratis Rapport en Nieuwsbrief ontvangen direct enkele zeer waardevolle mogelijkheden die u het u direct mogelijk maken om u Promotie Marketing beleid te stroomlijnen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom pop-ups niet werken

Pinkpop, Ideevorming & Je Publiek.

De Shock, Waarom Mag Ik Het Niet Zien?